مزایای استفاده از پیامک برای نظرسنجی چیست؟

سفارشی سازی

نظرسنجی ها می توانند درباره موارد مورد علاقه مصرف کننده، تجربه مشتری آنها، الگوهای خرید ترجیحی و موارد دیگر بازخورد ارائه دهند. این داده ها، به نوبه خود، درک بهتری به کسب و کارها برای تبلیغ مواردی که در اختیار دارند، می دهند. علاوه بر این ، هنگام تصمیم گیری در مورد چندین مورد جدید ، کسب و کارها می توانند بلادرنگ از بالقوه ترین مشتریان بیاموزند.

نرخ تعامل بالا

از آنجایی که نظرسنجی های پیامکی نسبت به نظرسنجی سنتی زمان کمتری نیاز دارند، احتمال باز شدن و خواندن آنها بیشتر است. در حقیقت، بر اساس گزارش SnapDesk ، نظرسنجی های پیامکی دارای نرخ باز شدن 98٪ هستند، در حالی که برای بازاریابی ایمیلی 20 تا 30٪ است. نرم افزار ایمیل می تواند پیام های بازاریابی را فیلتر و حذف کند، اما یک تلفن همراه بلافاصله با دریافت هر پیام متنی به صاحب خود هشدار می دهد.