- فروشگاه های کوچک و بزرگ (مثل: نمایندگی های نایک، آدیداس، فروشگاه های پوشاک و لباس، لوازم صوتی و تصویری، طلا فروشی ها، جواهرات، نقره و بدلیجات، فروشگاه های کفش و ….، فروشگاه های موجود در پاساژها و مجتمع های خرید بزرگ و کوچک، تیم مدیریتی مجتمع های خرید، فروشگاه های فرش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، قطعات کامبپوتری، موبایل، تعمیرات، دفاتر فنی، خودرو و به طور کلی تمامی فروشگاه هایی که قصد ارتباط هفتگی، ماهانه، فصلی و حتی سالانه با مخاطبین و مشتریان خود هستند.)
- هیئت ها، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی و موسسات فرهنگی
- مدارس و آموزشگاه های سراسر کشور
- شرکت های کوچک و متوسطی که به جای هزینه های زیاد نرم افزار ارتباط با مشتریان crm، به دنبال راهی ارزان قیمت و قانونی برای ارتباط با مشتریان خود هستند.
- مغازه دارن، عمده فروشان و خرده فروشانی که قصد افزایش فروش و نگه داشتن مشتریان خود را دارند.
- شرکت های هواپیمایی، پزشکان، دندانپزشکان، پوست و مو و زیبایی مکان های ورزشی و تفریحی (مثل: شهربازی ها، واقعیت مجازی، پینت بال، کارتینگ، استخرها، پارک های آبی، باشگاه ها و…)
- افرادی که قصد اطلاع رسانی به اعضاء و لیست مخاطبین خود دارند.
